11 miesięcy po tej stronie brzucha

Czasem nie wierzę, że to już.
Że jeszcze miesiąc i Hania ukończy pierwszy rok życia.
Rok, który na zawsze zmienił nasze życie nadając mu inny wymiar.
Kiedy patrzę na to, jak się rozwija w mojej głowie kłębią się przeróżne myśli.
Wiadomo, że chciałabym jej dać wszystko co najlepsze ale czasem to niemożliwe.
Zwłaszcza gdy ciężko jednoznacznie określić co będzie najlepsze...

Hania rośnie, rozwija się i zmienia się niemalże z każdym dniem.
Rok temu byłam już zmęczona ciążą. Marzyłam o porodzie mimo świadomości tego, że będzie bolało jak nigdy dotąd.
W końcu się doczekałam, a teraz to maleństwo ukończyło 11 miesiąc życia po tej stronie brzucha.
W ciągu tych 11 miesięcy osiągnęła bardzo dużo.
Raczkuje niemalże z prędkością światła.
Przechodzi całe długości kanapy i foteli.
Stojąc przy stole unosi małe ciałko na paluszkach żeby zobaczyć więcej.
Przepięknie macha na pożegnanie.
Kręci główką kiedy słyszy "nie, nie, nie" a czasami nawet kiedy zadajemy jakieś pytania.
Czasem kiwa główką na "tak" ale jeszcze raczej nieświadomie.
Czasem jak widzi tatusia wracającego z pracy krzyczy radośnie "da da".
Wygłupia się, śmieje się radośnie ale potrafi pokazać swój charakter.
Złości się bardzo kiedy coś nie idzie po jej Hankowej myśli.
Wykłóca się robiąc minę "Oj gdybym mogła mówić to byś usłyszała" i robi przy tym "je je je je je" machając energicznie rączką w geście irytacji.
Broni zabawek którymi się aktualnie bawi.
Radośnie popiskuje kiedy widzi ukochane kotki.
Na czworakach goni koty po mieszkaniu.
Coraz ładniej je - coraz mniej odpadków ląduje na podłodze.
Kiedy słyszy melodie lub muzykę buja się w rytm.
Kiedy widzi gitarę dziadka siada przed nią, dotyka strun i kiwając się robi "aaaaa aaaaa".

Poza tym z każdym dniem zaskakuje nas czymś nowym,
a my z każdym dniem kochamy ją coraz mocniej.



P.S. Miały być zdjęcia na koniec ale niestety dziś  już nie dam rady...Wrzucę rano - jeśli czas na to pozwoli:)
Dobrej nocy:)



Anjamit

14 komentarzy:

  1. Czas leci jak szalony, my też korzystamy z każdej chwili, podziwiamy wpatrzeni w nasze dwa szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się ze czas to niezły zap.... ja niedawno urodziąlm, a tu moj mlodzieniec już 7 mieiecy skończyl..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo uśmiechów z okazji tej jedenastki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale się Hania rozwija, u nas też niebawem stuknie 11 miesiąc.
    Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Filipek jest niewiele młodszy:) Czekamy na relację:D

      Usuń
  5. dwa tygodnie różnicy między naszymi córkami :) moja starsza o ciut, ciut!

    szkoda, że nie ma zdjęć, zakładam, że jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą zdjęcia ale chwilowo mam mało czasu...Wieczorem się postaram, muszę lecieć na zakupy:/

      Usuń
  6. czas biegnie bezlitośnie... mnie wciąż zaskakuje każdy miesiąc. I jestem w szoku, że już tak długo synek jest z nami :) Sto lat dla Hani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla was:)) super cora wam rosnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy wszystkim za ciepłe słowa i życzenia:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rośnie. Wszystkiego naj dla Hani:-*:-*:-*:-*:-*:-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Samych kolorowych i radosnych dni dla Hani :) I dla mamusi też :**

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz niebędący obelgą dla mnie i moich czytelników jest ważny i mile widziany! Dziękuję za "nakarmienie" mojego bloga:)