Zdjęciowo cz. I



 



 














6 komentarzy:

  1. Urocze zdjęcia! Piękne dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze podoba mi się najbardziej. wspaniałe spojrzenie cudnych ocząt...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hania bardzo dziękuje za komplementy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. prawidłowo! niech się uczy dziewczyna, niech przyjmuje z uśmiechem i błyskiem w pieknych oczach, a nie neguje, jak to robimy w większości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żebyś wiedziała. Ja się dłuugo uczyłam, że komplementy są potrzebne i trzeba przyjmować je z uśmiechem i podziękowaniem a nie chylić głowę, czerwienić się i mówić "Oj tam..."...Czasem mi się zdarza zanegować jakiś komplement, ale to zależy kto i w jaki sposób komplementuje:)

      Usuń

Każdy komentarz niebędący obelgą dla mnie i moich czytelników jest ważny i mile widziany! Dziękuję za "nakarmienie" mojego bloga:)