Chusteczki cd...

Kolejne chusteczki testowane jeszcze kiedy używaliśmy do Hanuszkowych 4 liter to Bella i Babydream.

Kolejna klapa...Na szczęście miałam opakowanie testowe (ze szpitalnej paczki), w którym było 10 sztuk. Tyle dobrze, bo utopiłabym pieniądze. Chusteczki prawie suche, cienkie i koszmarnie pachnące...Bella Happy sensitive nie spełniły moich wymagań.

Używałyśmy też chusteczek Babydream, ale tylko różowych. Dla mnie średnie. Cienkie, słabo nawilżone (w związku z tym szybko szły) i średnio ładnie pachnące. Nie mam doświadczenia z zielonymi chusteczkami Babydream, z pracy pamiętam, że niebieskie niewiele się różniły od różowych, poza zapachem.

Z racji Hanuszkowych problemów ze skórą testy chusteczek zostały zawieszone. Używamy myjek. Nawet na wyjścia:) Ale o tym innym razem.


08.06.2012 - Zwracam honor chusteczkom babydream - mają dobry skład, przynajmniej te różowe, to przemawia na ich korzyść podobmnie jak cena - zdarza się nam kupować je na wyjścia. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz niebędący obelgą dla mnie i moich czytelników jest ważny i mile widziany! Dziękuję za "nakarmienie" mojego bloga:)