Zamiast kremu czekoladowego

Krem czekoladowy dla dzieci?
Czemu nie?

Jakiś czas temu jadłam pyszny krem kakaowy, który zrobiła moja siostra. Był obłędny. Hani też smakował. I tak objadała się nim bez końca. Dlatego też postanowiłam przepis odtworzyć...

Poszperałam w internecie, ale to co znalazłam nie pasowało mi. 

Zrobiłam po swojemu i wyszło...

...Ohydnie.

Ja miałam dosyć. Kwiatkowi rodzice też. Ignaś również...podczas gdy nam zbierało się na zbiorowego pawia, Hanka smacznie spała. Ominęło ją najgorsze...

Kluczem do sukcesu okazał się banan:)

Ale do rzeczy! Mowa o kremie kakaowym z avocado.

Potrzebne są:

2 avocado
Ok 3- łyżek kakao (prawdziwego, żadne puchatki, i inne bzdety w grę nie wchodzą)
Miód do smaku
I oczywiście banan

Nawet nie próbujcie bez banana!!! Grozi pawiem.

Wszystko razem miksujemy i pożeramy ze smakiem:)



Wygląda trochę nieapetycznie, ale wierzcie mi - jest genialne:) A przy tym zdrowe więc dzieci mogą jeść bez większych wyrzutów sumienia:)

Niebawem kolejne pyszności:)

23 komentarze:

  1. Mm napewno odtworze przepis ! Ola jest strasznym lakomczuchem na punkcie slodkosci ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wierzę na słowo że jest genijalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja Cię!

    a moja na zaparcie choruję, to to jej nie zaszkodzi? :D
    bo zaserwuję normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pożrę wszystko co ma smak czekoladowy... co tam, że nieładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno spróbujemy. A juz mialam pytać się o przepis gdy kiedyś o nim wspomnialas

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda dobrze, muszę zapamiętać (zwłaszcza to o bananie ;P) i wdrożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hym... Ciekawa opcja na kakao i avocado :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś zrobiłam! Rewelacyjny jest ten krem, dzięki ;-)
    ps. Dziecku nie dałam - sama zjadłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiamy czekoladę,więc spróbuję! PS.odpisałam Ci na komentarz u siebie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm wszystkie składniki lubię, czyli to może być pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm, ale miód dla malucha? Nie jest aby silnie uczulający?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyżej roku można śmiało:))))nie chodzi o uczulanie, a o jakies bakterie, które miód zawiera. Mogą szkodzić młodszym dzieciom, ale powyżej roku można podawać:)

      Usuń
  12. Banan+kakao=smakołykowy sukces!
    Nieomieszkam spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. różne znam namiastki nutelli, ale takiego przepisu nie widziałam, zrobię koniecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też muszę wypróbować, tyle że bez miodu. Muszę pomyśleć co dodać w zamian.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz niebędący obelgą dla mnie i moich czytelników jest ważny i mile widziany! Dziękuję za "nakarmienie" mojego bloga:)