Świateczne inspiracje - kalendarze adwentowe

Proszę mnie nie linczować, że w listopadzie mówię o Świętach:)
Trzeba mieć czas, żeby zgromadzić finanse na ozdoby lub by je przygotować:)

Rok temu chciałam przygotować kalendarz adwentowy, ale komplikacje z ciążą uniemożliwiły mi to.
W tym roku postanowiłam, że zrobię, choć nie ten, który zaczęłam, bo na to Hanka nie pozwala...
Wyhaftowanie 24 obrazków to tylko część pracy, a jaka ogromna!

Chciałam Wam dziś pokazać, to co mnie urzekło:)

arine-art

Weltbild.pl


Ushiilandia

Mama na zakupach

malowane.blox


Na miotle


Świat pasji

Ja na razie pomysłu na swój kalendarz nie zdradzę:)
Dziś zaczynam robić i uwaga:)
Robię dwa:)
Ten drugi dostanie któraś z Was:)



Zasady Zabawy:


Zabawa przeznaczona jest tylko dla osób, które do dnia dzisiejszego, tj 07.11.2012 dołączyły do grona obserwatorów.
To w podzięce za to, że jesteście, że czytacie, że wspieracie:)
Nowi obserwatorzy mile widziani, ale będą musieli poczekać na kolejna zabawę;)

Aby wziąć udział w zabawie należy zostawić wpis pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie.
Za to jest 1 głos.
Drugi głos można otrzymać przez przesłanie na mojego maila Świątecznej inspiracji - koniecznie własnej, nie znalezionej w sieci (aczkolwiek może być inspirowana czyimś dziełem). Można opublikować na swoim blogu i wysłać do mnie link:)
Osoby z listy 10 najbardziej aktywnych komentatorów otrzymują dodatkowy głos:)

Możliwa wysyłka za granicę, jednak ze względu na to, że paczka będzie duża, zmuszona jestem o poproszenie podziału kosztów.

Zabawa trwa do 23 listopada.

Banerek można wziąć, ale nie trzeba:) 
Kto czyta i zagląda na moje strony i tak będzie wiedział:)))

Oczywiście zwycięzca zostanie wylosowany:)


No to co? Zaczynamy???

Anjamit

30 komentarzy:

  1. Ja chcę! ja chcę! szczególnie, że sama zrobisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się chętnie dopiszę!!! Uwielbiam kalendarze adwentowe, ten reniferek jest uroczy, a ten z kieszonkami przypomina mi ten co w dzieciństwie mama dla mnie uszyła! Ja muszę też coś wykombinować dla mojego szkraba ale może wygram u Ciebie ;-) A inspiracji poszukam z ubiegłego roku i podeślę ale to nie dziś bo mam urwanie głowy ;-) A bannerek i tak już u mnie na blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć rzadko się odzywam to zawsze zaglądam:)
    Chętnie zapiszę się po taki kalendarz z wielkim podziwem dla osób które coś takiego robią:)
    Nad inspiracja pomyślę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Święta i wszystko co z nimi związane :))) Osobiście zlinczuję każdego kto choć mruknie, że za wcześnie :P
    Oczywiście zgłaszam się do zabawy, banerek linkuję, a swoją inspirację podeślę jak znajdę zdjęcia tego co było u mnie w zeszłym roku, ewentualnie zrobię nowe :))
    Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekny jest ten z reniferkiem i woreczkami:))
    mialam zrobic kalendarz, a teraz to poczekam moze mi sie poszczesci:)))
    w razie czego zdaze zrobic swoj:))
    fajny pomysl:*

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja dodaje swój 1 głosik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawyy wpis.
    Zapraszam do dodania bloga do spisu blogów gdzie głównym tematem są dzieci:)
    http://kinderkowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się zapisuję... szczególnie, że to będzie rękodzieło... uwielbiam takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Renifer najładniejszy :)
    Zapraszam po odbiór nominacji Liebster Blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj musze sie wpisac :) moze zdązymy zrobić własny kalendarz też, albo jakaś ozdobę :) banerek tez bedzie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, praca Twoich Własnych Rąk, zrobiona Tymi Właśnie Ręcami! Zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś jest 8, mogę jeszcze dołączyć?

    OdpowiedzUsuń
  14. jajajjajajjajajajjajajja!

    ja chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I Ja chętnie bym się przyłączyła ale nie wiem czy się mieszczę w przedziale czasowym?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje dla nas wyszukałaś. Co roku sobie obiecuję, że wymyślę własny projekt kalendarza adwentowego i do dziś jest w sferze marzeń. Może spełnisz moje marzenie? W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW!! Świetne pomysły :)
    dołączamy do obserwowanych i czekamy na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eva, I'm sorry but this Candy is only for those who have joined my blog before 07.11 - it's a kind of saing "Thank You for being here with me". I am glad that you have joined us now:) and I would like to invite you to the next candy which I want to prepare for all of you maybe in December.

      I hope you will understand. I don't want to be unfair, and the rule is clear.

      Hugs
      Ania

      Usuń
  20. zapisuję się! zapisuję! skoro to dzieło rąk Twych to tym bardziej ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne. Ciekawe jakie będą twoje. Zwlekałam , zwlekałam i przegapiłam :-(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz niebędący obelgą dla mnie i moich czytelników jest ważny i mile widziany! Dziękuję za "nakarmienie" mojego bloga:)