Hankowe pół roku:)

Wczoraj Hania skończyła pół roku.

Pół roku i jeden dzień temu o 6.15 mogłam przytulić mój skarb. A teraz mój skarb zrobił się już duży i ciężki:) I całkiem cwany...:) Zaczyna sprawdzać moje reakcje na jej zachowanie. Wydaje odgłosy jakby miała się rozpłakać i patrzy na mnie i czeka na moje spojrzenie. Jeśli na nią popatrzę uśmiecha się, jeśli nie to próbuje dalej:)

Poza tym siada kiedy poda się jej ręce. Za długo jednak nie jest w stanie usiedzieć. Sprawia jej to natomiast taką frajdę, że aż miło patrzeć. Bardzo przy tym szuka naszej aprobaty i cieszy się kiedy kiedy ją spotyka:)

Hanuszka nauczyła się też nowego sposobu przemieszczania. Turla się, pełza i czołga. Najchętniej w stronę koteczka:) Kot to dobry motor rozwojowy;)

Hania uczy się też pić z nowej butelki przejściowej:) - o tym cudzie też napiszę:)

Jako że dietę zaczęliśmy rozszerzać ciut wcześniej Hanka poznała już smaki wielu warzyw i owoców. Lubi między innymi szpinak i dynię:)Nadal jednak podstawą diety jest mleko:)

Ciemieniucha prawie zeszła - pokonałam ją olejkami naturalnymi i ni szczoteczką, która tylko łaskotała, a rękawicą kessa. Masowałam bardzo delikatnie bo rękawica jest bardzo szorstka.Pomógł nam też szampon z Alterry, a teraz pomaga szampon z BabyDream.  O kessie jeszcze napiszę:) O kosmetykach też:)

Niestety też wchodzimy w pierwszy etap lęku separacyjnego....

To tylko kilka rzeczy jednak w rozwoju małego dziecka to duże osiągnięcia. Wielu z nich pewnie nie uchwyciłam, ale grunt, że Hanka rozwija się wzorcowo:)


Dobry paluszek:)


Hanuszka:)

8 komentarzy:

  1. Gratulacje wielkie ukończenia pierwszego półrocza i wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszosci na szescio-miesiecznice:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękności! całusy z okazji 6 miesiączki Hanuszkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego dla słodziuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego Haniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haniu! Rośnij i bądź szczęśliwa :-) Gratulacje dla Twojej Mamy, która jest po prostu Doskonała :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haneczko! Rośnij i bądź szczęśliwa! Masz wspaniałą Mamę - Doskonałą :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy z życzenia i ciepłe słowa:)

    MM - oj no wiesz, aż się zarumieniłam;) Mam nadzieję, że Hanka uważa:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz niebędący obelgą dla mnie i moich czytelników jest ważny i mile widziany! Dziękuję za "nakarmienie" mojego bloga:)